06 april 2014

Miami Spirit - Wet n wild

Jaha hörni. efter min lilla batalj med däckbyte igår och mina händer och naglar var fullständigt trasiga, så fick jag klippa ner mina redan innan korta stumpar till naglar och försöka fila till och rätta till eländet. Jag var fullständigt torr och fnasig och smörjde mig säkert hundra gånger i går eftermiddag.  Till slut bestämde jag mig ändå för att lacka mina stackars korta naglar.




Jag befann mig ju hos min bror i Uppsala i helgen och detta var det enda lack jag tog med mig, så detta fick det bli. Miami Spirit från Wet n wilds Fergie collection.



En i mitt tycke härligt nästan neonig grön färg, torkar så där matt som neonlack gör, så överlack krävs. Den känns nästan lite turkosaktig. Snygg färg tycker i alla fall jag, om inte så värst unik. Om man är en nagellacksfreak och vill ha lite unika färger, så är väl denna en i mängden. Men snygg.



Jag är tillbaka i Stockholm och sitter i skrivandes stund med fötterna i blöt och tänkte ha lite fotvård. Måste ta hand om fossingarna med ibland, idag har de varit ute och kutat en hel mil med mig, så det behövs. Inget smink i helgen, som vanligt.

Vi höres!



3 kommentarer:

Karin // Vacker och Underbar sa...

Jättefint! Har det liggandes otestat =) Kul att du var med! Med lite datumfusk... ;-)

marinamake sa...

Karin! japp första gången jag är med.. kanske därför jag inte hade koll på reglerna och det där med datumet. Var bara glad att jag hade bilder på gröna naglar. De satt faktiskt på även igår när det gällde, och idag med ;-) Ska försöka få till det bättre nästa gång :-).Ha det gott!

Karin // Vacker och Underbar sa...

Du är alltid välkommen, regler är till för att brytas! <3

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...